Klachtenregeling – Egalinestore.nl

Bij Egalinestore.nl streven we naar tevreden klanten. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. We horen dat graag, zodat we het kunnen oplossen.

Heeft u een klacht?

Neem dan eerst contact met ons op via:

📧 [email protected]
📞 0511-442121

We doen ons best om uw klacht binnen 2 werkdagen inhoudelijk te beantwoorden.


Bemiddeling via WebwinkelKeur

Leidt uw melding niet tot een oplossing? Dan kunt u het geschil voorleggen aan Stichting WebwinkelKeur voor onafhankelijke bemiddeling.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.


Europese geschilbeslechting (ODR)

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is bedoeld voor geschillen over online aankopen tussen consument en ondernemer binnen de EU.

🔗 http://ec.europa.eu/odr

Let op: alleen indien uw klacht nog niet elders in behandeling is genomen.